Fan Page na Facebooku

Wykorzystanie Social Media w kreowaniu wizerunku firmy staje się coraz popularniejsze. Już dziś wiemy, że dziedzina ta jest bardzo skuteczna przy zachowaniu kilku niezwykle prostych, a tym samym rzadko stosowanych zasad. My znamy te metody od podszewki i umiemy je wykorzystać w wielu branżach, dlatego zachęcamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą prowadzenia stron na Facebooku.

Co znajduje się w naszych kompetencjach ?

• przygotowanie i wdrożenie grafik na potrzeby FanPage na Facebook’u
• opracowanie/zredagowanie zakładki informacyjnej
• opracowanie i wdrożenie strony powitalnej
• wybór indywidualnego adresu do strony na Facebook’u
• powiadomienie docelowej grupy potencjalnych klientów o powstałym FanPage’a
• zdobycie nowych Fanów
• zbudowanie przyjaznych relacji z Fanami
• przygotowanie galerii zdjęć
• prowadzenie sond
• analiza statystyk

Jeśli oczekujesz więcej zaangażowania oferujemy dodatkowo:

• wdrożenie funkcjonalnych aplikacji
• zintegrowanie FanPage’a z kontem Allegro
• uruchomienie sklepu internetowego na FanPage’u
• przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych na Facebook’u
• opracowanie i realizacja konkursów na Facebook’u

Dlaczego warto?

• promocja firmy na Facebook’u to obecnie światowy trend
• na Facebook’u znajdują się zarówno duże, średnie jak i małe firmy
• Facebook to stosunkowo tania forma promocji
• dzięki wykorzystaniu narzędzi takich jak FanPage czy technik Social Marketing w bardzo krótkim czasie możesz zaistnieć w świadomości tysięcy ludzi.

SocialMarketing – kampanie efektywnościowe rozliczane za efekt.

• Facebook ADS to kampanie reklamowe kierowane do aktywnych użytkowników serwisu.
• Kampania pozwala dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców po określonych kryteriach, które możemy selekcjonować według:
1. płci
2. wieku
3. lokalizacji
4. zainteresowań
5. statusu związku
6. wykształcenia
• Reklama widoczna jest bezpośrednio w profilu określonego użytkownika podczas codziennego korzystania z serwisu.
• Reklama zawiera zarówno treść jak i grafikę, a po kliknięciu przekieruje bezpośrednio pod wskazany adres (FanPage, www itp.)

Kampania może być rozliczana zarówno w modelu CPC jak i CPM
1. CPC – oznacza, że zapłacą Państwo określoną stawkę za kliknięcie w reklamę (czyli przekierowanie na wskazany adres)
2. CPM – oznacza, że zapłacą Państwo określoną stawkę za wyświetlenie reklamy na wskazanych profilach użytkowników serwisu niezależnie od ilości kliknięć (stawka dotyczy 1000 wyświetleń)